سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبها به واجبها زیان رساند ، مستحبها را واگذارید . [نهج البلاغه]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

                                  

شهرام پازوکی و مصطفی آزمایش؟

نقطه آغاز فعالیتهای سیاسی شهرام پازوکی از دورانی شروع شد که سرویس اطلاعاتی فرانسه تلاش کرد (مانند سرویسهای انگلستان و اسرائیل که با فرقه ضاله بهائییت در ارتباط بودند)ارتباط رسمی و تشکیلاتی با فرقه گنابادی برقرار کند.این وظیفه مهم به عهده مصطفی آزمایش بود که از سالها قبل فعالیت پنهان خود را با آن سرویس برقرار و حتی در شهر دیجون امکانات و تسهیلاتی از طرف دولت فرانسه برای وی در نظر گرفته شده بود.

آزمایش فعالیتهای وسیعی را برای جذب برخی افراد فرقه آغاز کرد و مهره ای که بیشترین روابط را با آزمایش برقرار کرد کسی نبود جز شهرام پازوکی.

رفت و آمد های پازوکی به فرانسه آغاز شد و سفرهای فراوانی را با کمک آزمایش به فرانسه انجام داد.

کم کم تخلیه اطلاعاتی شروع شد و خواسته یا ناخواسته اطلاعات فراوانی توسط پازوکی به آزمایش منتقل شد.

فعالیتهای به ظاهر علمی نیز افزایش یافت و نقطه مشترک فعالیت هردو فصلنامه عرفان ایران بود.

از سال 1384 به بعد فعالیتهای پازوکی افزایش چشمگیری یافت و معمولا مصطفی آزمایش در برنامه ها و مصاحبه های خود مطالبی را منتشر نمود که به راحتی با کنار گذاشتن آنها مشخص می شد توسط چه کسی برای آزمایش ارسال می شود.

اما خطای فاحش مصطفی آزمایش زمانی بود که در نامه یکماه پیش خود به احمد شهید نماینده به اصطلاح حقوق بشر نسبت به اخراج اساتیدی از مراکزی مانند دانشگاه ادیان و مذاهب قم و موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اظهار نگرانی کرد که دقیقا شهرام پازوکی در هردو مرکز عضو و اطلاعات آنها را داشت.اتفاقا نوک پیکان حملات نیز به سمت حجت الاسلام خسروپناه نشانه رفت.

مصطفی آزمایش به احمد شهید نوشت:

علاوه براین با تجدید سازمان مراکز پژوهشی "مطالعات ادیان" در قم و نیز "انجمن پژوهش حکمت و فلسفه" در تهران و اخراج اساتید صاحبنام از این مرکز و انتصاب آخوندهای کم سن و سال و بیسواد مانند "عبدالحسین خسروپناه" این مراکز را کانون مغزشویی توده های بی اطلاع و متعصب بسیجی قرار داده اند.

و روشن تر از همه با دفاع مستقیم از دوست و همکار خود گفت:از سه هفته قبل آقای صالح پازوکی را در حین خدمت سربازی دستگیر و زندانی کرده اند و خانواده ایشان را زیر فشار شدید قرار داده اند. پدر ایشان آقای دکتر شهرام پازوکی از اساتید صاحب نام فلسفه و عرفان در سطح بین المللی میباشند.

ادامه دارد

به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:33 عصر | دیدگاه دیگران()

    برای معرفی سیستم تشکیلاتی ابتدا از آقای شهرام پازوکی آغاز می کنیم.انشاالله در چند قسمت با ارائه اسناد جدید از فعالیتهای پیدا و پنهان ایشان در حمایت از فرقه،تدوین بیانیه های اقطاب و فرقه،تحریک برخی طلاب و دانشجویان علیه مرجعیت،ارتباط با خارج کشور و مصطفی آزمایش و ارسال اطلاعات برخی مراکز به وی،ارتباط با سران برخی گروه ها و دهها کار دیگر پرده بر می داریم.امید است گامی باشد در جهت شناخت جریان مخوفی که در حال سوء استفاده از دراویش فرقه گنابادی به اسم عرفان اسلامی است.

    شهرام پازوکی کیست؟

    وی متولد 1335در تهران است.او از نوجوانی عضو فرقه صوفیه گنابادی بود.تحصیلات خود را با حمایت سلطانحسین تابنده قطب فرقه ادامه داد و شایع است که وی قصد تحصیل در رشته راه سازی را داشته اما با ترغیب سلطان حسین تابنده در رشته فلسفه تحصیل کرد.

    او یکی از صمیمی ترین افراد حلقه فکری قطب قبلی محسوب می شد و در راه اندازی کتابخانه فرقه در گناباد نقش کلیدی ایفا کرد.فیلم پابوسی قطب فرقه توسط وی در اینترنت منتشر شده است.

    از مهمترین فعالیت های وی راه اندازی انتشارات رسمی فرقه گنابادی با نام انتشارات  حقیقت با بودجه فرقه و همکاری مصطفی آزمایش (نماینده نورعلی تابنده در اروپا و جاسوس اداره امنیت خارجی فرانسه)بود.

    در سایت انتشارات حقیقت که مدیر مسئولی آن با شهرام پازوکی است می خوانیم:

    "انتشارات حقیقت در سال 1371 شمسی بنابر تصمیم و همت جمعی از نیکوکاران و نیکواندیشان از اهل عرفان در تهران تاسیس شد و اولین کتابی را که چاپ کرد "تجلی حقیقت در اسرار فاجعه کربلا " تالیف جناب سلطانحسین تابنده گنابادی بود که چند ماه پس از رحلت ایشان در همان سال منتشر شد .
    هدف اصلی انتشارات حقیقت بطور عام نشر کتاب در قلمرو دین و تفکر و فرهنگ دینی و خصوصا عرفان و تصوف اصیل اسلامی است. از اینرو موضوعاتی از حکمت و عرفان تا هنر و ادبیات دینی را در بر می گیرد"

    البته همانطور که مستحضرید منظور از این نیکوکاران قطب فرقه و مصطفی آزمایش هستند و منظور از کتب عرفان اسلامی مد نظر آقای پازوکی کتابهای فرقه صوفیه گنابادی است.

    وی در سال 1378 با همکاری مصطفی آزمایش نشریه رسمی فرقه گنابادی به نام فصلنامه عرفان ایران را منتشر کرد که تا 34 شماره ادامه یافت و در سال 1386 تعطیل شد.در آغاز هر شماره از فصلنامه قطب وقت فرقه بیانیه ای منتشر می کرد.

    ادامه دارد

    به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:33 عصر | دیدگاه دیگران()

    گفتیم نورعلی تابنده که هیچ گاه درویش نبود و یکباره قطب شد اقدام به پایه ریزی تشکیلاتی کرد که بر مبنای آن بتواند فرقه را مانند حزب به اصطلاح جبهه ملی به یک جریان سیاسی تبدیل کند.مهره های فراوانی را به کار گرفت.سفرهای مشایخ خصوصا یوسف مردانی را مدیریت کرد و با به کار گیری عناصری که در پست قبلی آنها را معرفی کردیم به مرور زمان سیستم تشکیلاتی فرقه را منسجم کرد.

    قبل از پرداختن به افرادی که نام بردیم ابتدا سیستم طراحی شده را بررسی و سپس افراد نامبرده را معرفی میکنم:

    به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:32 عصر | دیدگاه دیگران()

    در پست های قبلی قول داده بودم به سیستم جدید حزب سیاسی نورعلی تابنده یعنی فرقه نعمت اللهی گنابادی بپردازم.فرقه نعمت اللهی از دوران محبوبعلیشاه قطب قبلی که سالمترین چهره در بین اقطاب فرقه بود تا به امروز تغییرات زیادی کرده است.

    در دوران محبوبعلیشاه آرامش خوبی در فرقه حکمفرما بود و حتی وی برخلاف نورعلی تابنده و اقطاب قبلی در حال اصلاح برخی مشکلات فرقه بود (برای مثال در بسیاری از نامه ها برخلاف نورعلی تابنده از بسم الله الرحمن الرحیم استفاده می کرد اما نورعلی به جای بسم الله از همان واژه هو121 استفاده می کند)که به طرز مشکوکی درگذشت و چون نورعلی تابنده و حزبش اجازه کالبد شکافی ندادند هیچ گاه دلیل فوت نامبرده مشخص نشد.

     فرزندان وی خصوصا محمد که از او به عنوان حاج محمد یاد می کنند و در تهران طلا فروشی دارد دل خوشی از نورعلی تابنده و سیستم وی ندارد و معتقد است اینها فرقه را به ناکجا آباد می برند.

    اما تشکیلات کنونی فرقه و میدان داران اصلی چه کسانی هستند؟

    فرقه دارای چند حزب قدرتمند است.مهمترین آنها حزب نورعلی تابنده و حزب یوسف مردانی شیخ کرج است که تقابل جدی با هم دارند.

    حزب نورعلی تابنده؟

    مهمترین و شاخص ترین افراد حزب وی عبارتند از مصطفی آزمایش،شهرام پازوکی،علیرضا جذبی،حمید رضا مرادی و حسینعلی کاشانی بیدختی.

    جریان برانداز

    این افراد هر کدام مسئولیتی در فرقه دارند و از سوی نورعلی مامور به انجام وظایف خاصی هستند که به صورت مفصل از نقش آنها در فرقه،سوابق سیاسی و حتی امنیتی،وضعیت اقتصادی و بسیاری از مسائل دیگر پرده برداری خواهم کرد.در بخشهای مختلف نیز اسناد جدیدی را منتشر خواهم کرد که اتباع فرقه گنابادی خواهند فهمید این سیستم چه مسائلی را دنبال می کنند و آیا واقعا آنها یک جریان مذهبی هستند یا یک حزب سیاسی و امنیتی.

    ادامه دارد ...

    به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:31 عصر | دیدگاه دیگران()

    تا زمان علی تابنده قطب سابق فرقه گنابادی این فرقه بیشتر به همان مسائل فرقه ای خودش وابسته بود تا اینکه با مرگ ناگهانی و مشکوک علی تابنده(گفته میشود بدست تیم نورعلی تابنده کشته شدو برای اینکه لو نروند اجازه کالبد شکافی ندادند) این فرقه با مدیریت سیاسی نورعلی تابنده آرام آرام وارد فضای سیاسی شد و همان طور که پیش بینی می شد نور علی تابنده که قبلا هیچ ارادتی به درویشی نداشت و اصلا عضو جبهه لیبرال ملی بود فرقه را به سمت مطالبات جبهه به اصزلاح ملی پیش برد.

    تقریبا بعد از چند ماه از قطبیت نورعلی تابنده دولت اصلاحات سرکار آمد و نورعلی تابنده که با بسیاری از عناصر این دولت از قدیم ارتباط داشت توانست آزادانه هر کاری می خواهد انجام دهد.

    شروع دولت نهم و آغاز فشارهای غرب در مسائل هسته ای شروع فعالیت سیاسی حزب جدید نورعلی تابنده یا همان فرقه گنابادی در قالب جدید بود.فراخوانهای مکرر نورعلی تابنده،مصطفی آزمایش و برخی عناصر سابقه دار سیاسی و تحریک مردم در شهرهای مختلف و تخلف از قوانین رسمی باعث بروز درگیریهای فراوانی شد.امروزه نیز فرقه به پادوی انگلستان،فرانسه و آمریکا تبدیل شده است و حتی عنصر مارک دار فرقه یعنی مصطفی آزمایش که جاسوس رسمی سرویس اطلاعات خارجی فرانسه است تیزترین حملات خود را علیه نظام و انقلاب نشانه رفته است که این تحرک نیروهای انقلابی تا براندازی تشکیلات سیاسی فرقه را در پی خواهد داشت.

    در مطالب آینده به سابقه نورعلی و وضعیت کنونی فرقه،عناصر سابقه دار،باند حمید مرادی و سوابق عضویت در گروههای تروریستی و...خواهیم پرداخت.

    به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:28 عصر | دیدگاه دیگران()

    شهرام پازوکی عضو فعال فرقه صوفیه گنابادی سال 1387 در میزگرد نصر،تصوف و عقلانیت مدعی شد که اسلام در عصر جدید به دست هانری کربن و سید حسین نصر به جهانیان معرفی شده است.
    او می گوید: اغراق نیست بگوییم که در عصر جدید، دو نفر یعنی دکتر نصر و هانری کربن بودند که اسلام را به جهانیان معرفی کردند.
    از دید جناب آقای پازوکی قطعا امثال سید حسین نصر معرفان اصلی اسلام به جهانیان در عصر کنونی هستند اما کدام اسلام؟
    اسلام آقای نصر اسلام پلورالیستی صوفیانه است که در آن اسلام نوکری غرب و شرق و خدمت به آمریکای جنایتکار افتخار است.

    اسلامی که باعث شد آقای نصر مسئول دفتر مفتضح ترین چهره فاسد قبل از انقلاب یعنی فرح پهلوی شود و آقای نصر در نقش تنظیم کننده جشن هنر خدمت فراوانی به اسلام کند.
    امروز نیز خدمت به اسلام توسط سید حسین نصر و فرزندش "ولی نصر" در آمریکا کاملا مشهود است.
    "ولی نصر" فرزند خلف نصر امروزه مسئول مبارزه با ایران در شورای روابط خارجی آمریکا است و عضو تیم بوش و اوباما برای مبارزه علیه انقلاب اسلامی.
    اما بر خلاف اعتقاد آقای پازوکی ما امام خمینی رحمت الله علیه، امام موسی صدر ،ومجاهدانی همچون متوسلیان،احمد قصیر وشهدای ایستادگی و مقاومت و شخصیتهای مجاهدی را معرف اسلام به جهانیان می دانیم که اسلام آنها، اسلام ذلت و حقارت نبود،اسلام تسلیم و تصوف نبود.اسلام آنها اسلام مجاهده،صبر و استقامت بود.

    به نقل از "خرقه پشمینه"



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/10/7 و ساعت 4:27 عصر | دیدگاه دیگران()

    http://www.mobarezclip.ir/clip/6.90/tareghat%20gomrahi.jpg
    نقد و بررسی باورهای انحرافی صوفیه و دراویش کاری از کانون مستندسازان جهادی
    13،8 مگابایت/قسمت اول/دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    12،2 مگابایت/قسمت دوم/دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    12،7 مگابایت/قسمت سوم/دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    2،2 مگابایت/قسمت چهارم/دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    کیفیت بالا
    72 مگابایت/قسمت اول/ دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    71 مگابایت/قسمت دوم/ دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    69 مگابایت/قسمت سوم/دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    14 مگابایت/قسمت چهارم/ دانلود کلیپ تصویری مستقیم
    شادی روح امام و شهدا صلوات

    mobarezclip.com



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در چهارشنبه 90/6/30 و ساعت 12:54 صبح | دیدگاه دیگران()
    دعوت جاسوس فرانسه از دراویش گنابادی برای تجمع و درگیری

    مصطفی آزمایش نماینده فرقه گنابادی و جاسوس دستگاه اطلاعاتی فرانسه در راستای فشار سیاسی و حقوق بشری به جمهوری اسلامی ایران از دراویش گنابادی درخواست کرد ضمن افزایش مخالفت‌ها با نظام اسلامی تجمعی را آغاز کنند.

    به گزارش رجانیوز، دو هفته قبل جمعی از دراویش گنابادی با سلاح‌های سرد و گرم به مردم شهر کوار در استان فارس حمله کردند و تعدادی را نیز با گلوله زخمی کردند که حال دو تن از زخمی شده‌ها وخیم است.

    اما در مقابل، ستاد سازماندهی این فرقه به‌جای عذرخواهی از حمله به مردم برای تجمع و درگیری در اعتراض به آنچه که آن را "سرکوب" خوانده، فراخوان داده است.

    در مقابل، جمعیت حمایت از آسیب دیدگان فرقه ای در کشور نیز طی درخواستی از مسئولین خواستار صدور مجوز تجمع در مقابل خانقاه فرقه گنابادی در تهران شده تا نسبت به همگرایی سران این فرقه انحرافی با دستگاه‌های جاسوسی بیگانه اعتراض کنند.

    کد خبر:102189 -



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در سه شنبه 90/6/29 و ساعت 9:34 عصر | دیدگاه دیگران()

    نکات مهم

    با سلام

    از همه خوانندگان وبلاگ تقاضا دارم به این نکات توجه فرمایند :

    1. لطفا تا زمانی که مطالب این وبلاگ را دقیق مطالعه نکرده اید، اشکال نفرمائید.(چراکه خیلی از انتقادات و اشکالاتی که از سوی فرقه های صوفیه وارد شده به سبب این است که مطالب این وبلاگ دقیق مطالعه نشده است)

    2. اگر هر پیشنهاد یا انتقادی نسبت به این وبلاگ و مطالب آن دارید در کامنت مطالب مطرح کنید و فقط در موارد ضروری به ایمیل وبلاگ ارسال نمائید.

    3. به سوالات و اشکالات عالمانه شما در همان کامنت خودش، پاسخ داده می شود. بنابراین برای پاسخ سوالات خود به همان کامنتی که سوال فرموده اید مراجعه کنید. (پس کامنت سوال خود را فراموش نفرمایید)

    4. برای استفاده از مطالب وبلاگ به قسمت "موضوعات" وبلاگ، در سمت راست وبلاگ مراجعه نمایید. (به ترتیب همه مطالب ارائه شده است)

    با تشکر



  • کلمات کلیدی :
  •  نویسنده سرباز اسلام در سه شنبه 88/4/2 و ساعت 9:56 عصر | دیدگاه دیگران()
    <      1   2      

     لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    آیا نورعلی تابنده مورد تایید امام بود؟
    سید حسن،دعایی و نورعلی تابنده
    درویش علاقمند به شهرت
    نورعلی تابنده قبل از درویشی
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی قسمت هشتم
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی قسمت هفتم
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی قسمت ششم
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی قسمت پنجم
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی (قسمت چهارم)
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی (قسمت سوم)
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی (قسمت دوم) 2
    سیستم تشکیلاتی فرقه گنابادی (قسمت دوم)
    افشای تشکیلات سیاسی فرقه گنابادی (قسمت اول)
    فرقه ای که حزب سیاسی شد
    سید حسین نصر،شهرام پازوکی و اسلام ناب آمریکایی
    [همه عناوین(103)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا

    معرفی وبلاگ به دوستان
    ایمیل شما:
    ایمیل دوستتان:

    ”باشگاه